Чоловічі парфуми аналог Versace Man Eau Fraiche 100 мл Reni 220 наливні парфуми, парфумована вода

- Готово до відправки
- Код: RENI 220
1 198 ₴
599 ₴

- 100% гарантія якості й оригінальності продукції — парфуми у заводському пластиковому флаконі 100 мл запаяний фольгою заводом виробником.
- Аромати абсолютно ідентичні продукції відомих брендів.
- Наливна парфумерія Reni не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх.
- Продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості.
- Ви купуєте парфумерію преміум'якості за максимально вигідною ціною.
Уже понад 15 років на заводах бренда у Франції створюються якісні екстракти, на основі яких розробляються версії й оригінальні аромати преміумрівня. Духи на разлив Reni — це недорогі версії популярних або вже знятих із виробництва оригінальних брендових ароматів. Один із ключових орієнтирів бренда — преміум'якість за максимально вигідними цінами. За якістю нічим не поступаються оригінальному парфумерному бренду, оскільки процес виробництва схожий. Для створення продукції використовують дистильовану воду, ароматичні композиції, запашники та, звичайно ж, спирт. На кожному етапі здійснюється жорсткий контроль якості. Підсумковий продукт повністю відповідає міжнародним вимогам і стандартам якості. Парфуми прекрасно підійдуть, як подарунок на будь-яке свято.
Парфумерна вода цього бренда різноманітна та багатогранна. Кожен знайде для себе відповідний аромат. Шлейф парфумів підкреслить вашу вишуканість і неперевершений смак. Аромати, які ви знайдете: солодкі, свіжі, пудрові, квіткові, пряні та цитрусові.

Основна характеристика
Виробник: Reni
Аналог аромата: Versace Man Eau Fraiche
Група аромату: деревні
Рік випуску: 2006
Верхні ноти: бергамот, карамбола, цитруси
Ноти серця: білий кедр, перець, тархун
Базові ноти: деревні ноти, мускус, шафран
Об'єм: 100 мл
Стать: Чоловіча
Основні переваги наливної парфумерії Reni:

- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аромати колекції Reni дійсно дуже схожі на продукцію відомих брендів і не поступаються за якістю.

- ЦЕНА
Велика частина вартості дорогої продукції іменитих брендів парфумів — це дизайнерський флакон, паковання, бренд, розкручування й реклама його черговим обличчям знаменитості. Вартість самого аромату зазвичай становить усього 20-25% від кінцевої ціни. Тому наливні парфуми Reni стали чудовою альтернативою, адже покупець платить тільки за сам аромат.

- СТІЙКІСТЬ
Розливна парфумерія часто не поступається за стійкістю оригіналу, а іноді й перевершує їх. Цей показник, як і в будь-якій парфумерії, визначається самою композицією. Що легший аромат, то швидше він вивітрюється. За часом від 3 годин до 2 годин. Хоча є низка дуже стійких ароматів, які й тиждень можуть протриматися на одязі.

- МОЖЛИВІСТЬ ЕКСПЕРЕНТИВАТИ
Це важливо для покупців, коли можна з легкістю оцінити та спробувати аромати, які раніше були недоступні через ціни або з інших причин.

- ЗРУЧНІСТЬ
Покупці часто вказують на явний плюс наливних парфумів їхню мобільність. Можна завжди носити улюблені парфуми в сумочці. Флакон компактний і не займає багато місця. Також це зручно для дальніх поїздок.
Основні | |
---|---|
Виробник | Reni |
Країна виробник | Франція |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода |
Рік випуску | 2006 |
Класифікація | Елітна |
Кінцева нота | Деревні ноти, Мускус, Шафран |
Початкова нота | Цитрусові, Карамбола, Бергамот |
Нота серця | Перець, Білий кедр, Тархун |
Об`єм | 100 мл |
Оригінальність | ліцензія |
Тип аромату | Деревні |
- Ціна: 599 ₴